tirsdag den 21. oktober 2008

Vil du med til København ?

Jeg er blevet opfordret til at skrive mine daglige mantraer som jeg selv bruger for at holde motivationen oppe samt nogle af uge mantraerne som kursisterne på skolen får af mig i vores teori timer;

- ”En fiasko er en succes
Hvis vi lærer af den

Jeg skal køre som instruktør til et 24 timers marathon spinnings event og vil høre om vi skal stille et hold her fra jylland?

Se lige her.....
Energia Rocks for Charity - støt en god sag!
Danmarks største cykel event i Ballerup Super Arena d. 8-9. november 2008, til fordel for A Race Against Breast Cancer.

Eventen starter lørdag kl. 12.00 og slutter søndag kl. 12.00.
Samtidig med I motionerer støtter I en god sag og får nogle gode timer sammen med kollegaer.

Oplev nogle af Danmarks bedste spinning instruktører. Hver time vil en ny entusiastisk instruktør guide dig igennem et spændende program og når du ikke sidder i sadlen kan du besøge stande eller deltage i forskellige aktiviteter og konkurrencer, med mulighed for at vinde præmier. Desuden vil der i løbet af de 24 timer være overraskelser i form af top underholdning.

Der køres i hold á minimum 4 og maksimum 8 personer.
Kravet er at cyklerne skal holdes kørende i alle 24 timer.

Kan I ikke stille hold, kan I sagtens deltage alligevel. Tilmeld enkeltpersoner til vores “Energia Team”, og kør sammen med Energias personale.Kom og sved i en god sags tjeneste, overskuddet går nemlig til ”A Race Against Breast Cancer”.

Prisen er kr. 450 p.p. uden forplejning og kr. 750 p.p. med forplejning.

Lad mig høre fra dig hvis du vil med til København.

”Livets store fornøjelse er at gøre,
hvad folk fortæller dig, du ikke kan!”
Kjeld "Fnug" Thorup
Knus til alle fra een som selv har cyklet alle 24 timer....Fnuggi

Ingen kommentarer: