søndag den 2. november 2008

Jeg tilbyder dig et ophold - ring til mig !!

Jeg har et rigtig godt tilbud til dig i bedste dyne Larsen stil *SMIL* og det er at jeg tilbyder dig et rigtig godt tilbud.
Jeg tilbyder dig en af landets bedste og dejligste åndehuller i en travl hverdag, et sted som kan bruges til en pusterum hvor alle kan finde energien igen.
Mit job består i sin enkelhed i at finde det bedste frem ihver enkel person uanset om man har for mange kilo eller blot ønsker at blive en bedre forældre eller hvad det kan være.
-
Hvis du sidder og læser dette og har lyst til at gøre springet så spørger jeg dig ligeud om hvorfor gør du det så ikke? - Sidder du og finder undskyldninger om hvorfor det du ønsker måske ikke kan realiseres.
Vi har vuggestue, børnehave, skoleklasser for de yngste årgange og SFO. Vi har vejledere og socialrådgiver ansat og jeg vil som entusiastisk lærer gøre alt for at give dig et godt ophold fra en uge og de uger du måtte ønske....
-
Jeg er klar til at give dig et unikt tilbud på et ophold - du kunne jo starte med en uge - Du ringer blot til mig på 3061 1005 eller mailer på fnuggi@edf.dk


Jeg er projektleder for vores slankelinie men underviser også de andre normalvægtige.
Du er velkommen til at henvende dig til mig uanset vægt men bare måske vil "væk" en uge og have tanket op..... - Mit speciale er at være med til at slanke mine kursister og give dem troen på sig selv gennem mine personlig udviklings timer og praktiske motionstimer som tilrettelægges efter den enkles ønsker.


Vil du gerne være slank og sund?
Ønsker du at holde dig slank?
Jo tak Fnuggi, hvem gør ikke det.......
Glæd dig!!!!
Det kan blive en realitet før end du tror!!!!!
At blive - og være - slank er netop hvad dette ophold handler om. Lad mig starte med at sige noget, som sikkert gør dig glad; Du skal faktisk ikke på nogen slankekur for at slanke dig for hvis du vil være slank og sund, handler det først og fremmest om at ændre tankerne.
Du skal se et ophold hos os som ren forkælelse hvor du sammen med mig finde ind til mennesket indeni som vores kursus hedder. Min hensigt i min undervisning er at finde din indre kraft til at opnå det du virkelig VIRKELIG ønsker og denne kraft i grundtanken udgør det grundstof, der kan bygges videre på.


En tanke er som et lille frø, hvori der ligger koden til et stort træ. Sår du frøet og vander det, vil resultatet også vise sig.
Ligeover det du læser nu har jeg valgt en flot lotus blomst. Hvorfor nu det ? Fordi den måske er kendetegnede for min mission og det jeg har viet mit liv til - nemlig at hjælpe dig!!!! - Se dens skønhed og tænk over den ofte kommer op af en mudderet fra en ret så beskidt lille landsby sø - Blomsten har kæmpet sig igennem , undskyld udtrykket en masse lort for at kunne udspringe på overfladen af søen som den smukkeste blomst - alle de erfaringer den har måtte overvinde under vandoverfladen kan du ikke se - men du kan se dens skønhed over overfladen.
Det er måske her vi bliver det som kan gøre forskellen på succes og fiasko - Jeg har været i lortet - Jeg har haft modstand - Jeg har kæmpet - Jeg har været lige over overfladen..... men knækkede... nu kommer jeg igen endnu stærkere end før og med en viden som du sikkert kan bruge for ikke at lave samme fejl som mig



Invitationen står og vi finder en plads til dig på Familiehøjskolen Skærgården som bliver din vendepunkt hvor dine tanker og forestillinger langsomt forandres, så de efterhånden skaber gode vaner. Det er absolut ikke svært.
I første omgang omhandler det om. at DU VIL !
Det, jeg lærer dig at tænke på som muligt,bliver muligt.
-
Lyder det som en ønskedrøm. Jamen, drømmen kan let blive virkelighed ved et ophold på "Mennesket indeni" Familiehøjskolen Skærgården www.familiehojskolen.dk og kontakter du mig lover jeg dig at have et godt - endda rigtig godt tilbud til dig - jeg har pladser både før og efter jul........

Tag en beslutning for livet......

Du må ha en god og fremragende søndag
Kjeld "Fnug" Thorup

Ingen kommentarer: