tirsdag den 9. december 2008

Min julesang

Jeg må dele min begejstring med dig her på min blog. Dette er min absolutte ynglingsjulesang som rører mig så dybt i hjertet....... smukt uden side stykke - jeg kommer virkelig til at tænke på vores to store børn Camilla og Jacob som......... og nu tuder jeg sgu.....Ja den og jeg er følsomt...men har du tid så lyt til denne fantastiske stemme som følelses mæssigt rykker så hårdt i mig



Indtil jeg begyndte i Højskole miljøet har jeg ikke sunget en strofe men nu kan jeg ikke undværre det...... Hvert fugl synger med sit næb - også "Mågen fra Hvide Sande"

Jeg har fundet ud af at sang frigør energi - både fysisk som psykisk.

- sang gør dig i bedre humør ( jeg synger på vej til arbejde i bilen og meget højt så jeg er klar til højskolens morgensang ....jiiiiihiiiieee )
- Sangen giver mig en bedre vejrtrækning og faktisk en god motionsform....
- Sang bringer dig og mig i kontakt med fortrængte følelser - deprisioner kan synges væk - uden bivirkninger og ganske gratis og så giver det dig selvtillid.

Jeg lover at jeg nok skal bliver bedre til at skrive på min egen blog - nu vil jeg hører "driving home for christmas" igen og høre ordene og føle.....

Take care
Fnuggi

Ingen kommentarer: