mandag den 1. december 2008

Helt forfra igen......helt forfra !!!!


Lad os lige slå fast - "det går bedre end længe" men desværre ikke så jeg kansige at jeg er kommet over min sygdomsperiode hvor rosenskinnebens betændelsen har tvunget mig til at være sengeliggende med smerte, feber og jeg skal komme efter dig......


Min grundform er bombet tilbage til stenalderen efter 3 uger på ryggen og en langsom genopbygning af formen er forestående - noget jeg ikke frygter da det jo ofte er det jeg hjælper mine kursister med step for step.


I morgen skal jeg have taget blodprøver for at bla se mine infektionstal i kroppen som lægevidenskabligt helst ikke må være over 8 - sidste uges tal var 21 - men da jeg blev indlagt sprængte jeg skalaen ved at hele min krop var betændt med og hold nu godt fast et tal på 343 !!

Jeg har nok troet på at jeg kunne vende tilbage i denne uge. Det må vise om jeg er stærk nok til det endnu for smerterne er bestemt ikke gået væk endnu - og dels forsøgte jeg igår at være mere opretgående og det var bestemt en blandet fornøjelse og bla det at skulle have benet ned af for at køre jacob til ringkøbing en tur på 2 gange 24 km var ikke en udsøgt fornøjelse.


Nu skal min blog ikke handle om sygdom men da mange har vist deres interesse så syntes jeg at jeg kunne samlet breife i dette forum - og jeg giver ikke sygdommen magten for jeg tænker hele tiden på de gode ting jeg kommer til når jeg igen har tabt mig og forstår at passe på min højt prøvede krop - hvilken lærdom for kroppen og sjælen det jeg har været igennem.


1.dec.....24 dage til jul flæskesteg, juleand, ris ala ment ( bedre til at spise det end at stave til det ) - hvad kunne målet med december måned være når der er hjemme bag og gløgg med æbleskiver og god men også fed mad? Det kunne være at ville forsøge at komme ud af december uden vægtforøgelse eller tabe sig et kilo om ugen.

Det gøres ved du laver strategi for julemåneden....hvad er realistisk?


"Først skaber vi vores vaner,så skaber de os.

Få styr på de dårlige vaner,ellers vil de styre dig"


Tanker der slanker

Kjeld

1 kommentar:

Google+ sagde ...

Ekte Kjærlighet Stave Caster Dr. Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velhavende staver, Beskyttelsesformer, fruktbarhetstasting. Kontaktinfo
(Email: templeofanswer@hotmail.co.uk
Ring, Viber og whatsapp +2348155425481)