lørdag den 29. november 2008

Helbredende relationer og følelser....


Tanker fra en sygeseng.......


At dyrke nære, hengivne og langvarige realitioner til sine medmennesker gør at man bliver sundere og lever længere. Det er min klare overbevisning at nærheden til hinanden giver en bedre beskyttelse og mulighed for at blive rask end modsat dem som føler sig alene og uden realitioner. Jeg er glad for at have dig. Socialt fællesskab som eks. på www.123hjemmeside.dk/slankelogen2008 er simpelthen af stor betydning for overlevelse for mange og det der giver troen på fremtiden.


Uanset hvem du er......så fokuser i denne uge sammen med mig på netop følelser og realitioner. Jo mere du åbner dig for DINE følelser - det vil sige dig selv - detso flere nære, gode og støttende realitioner kan du få.

Det øger på sin side dit velbefindende og styrker din selvhelbredende kraft. På den måde skaber du en positiv opadgående spiral.


Ofte kan vi så lidt alene men så meget sammen - Da venner er det familie vi selv vælger så vælg med omhu de som yder og nyder og ladvær med at tage hinanden som en selvfølge.


Nogle gange skal der ryddes op i sit liv og på sin egen harddisk ( hovedet) - der skal indsættes nye programmer og trykkes på delete - Jeg har valgt at se bort fra sortseer som kun dræner og ikke konstruktivt gerne vil videre for de dræner mig - men vil de så vil jeg også - jeg frigør en masse postiv energi ved at tænke konstruktivt.


Tak til jer der giver mig energi - jeg håber jeg gør det sammen - og dermed opnår en win win situation....;-)


Fnuggi

Ingen kommentarer: