fredag den 28. november 2008

Hvem skal gøre dig lykkelig ?


"Be the change You want to see"

.

Det farlige der sker når jeg kommer til at ligge ned i længere tid er at jeg begynder at tænke. Tænke over tilværelsen. Det liv du og jeg er en del af.

Det er mit indtryk at mange mennesker lever deres liv i en uvis forventning om, at nogen andre skal komme og gøre dem lykkelige. Og det er i grunden ærgeligt.For det gør der ikke!!


Det er sgu da dig der bestemmer og der skal ikke komme nogen og fortælle dig og sige"Værsgo`" NU må DU gerne lykkelig.

Nu har jeg ligget på ryggen i tre uger - Vil jeg videre - og tro mig det vil jeg - så bliver jeg nødtil at være "egoistisk" - men hvis egoistisk betyder at tilgodese sine egne interesser , så kan jeg ikke få øje på hvad der er galt med det.Så længe, naturligvis det ikke går ud over nogen anden.


Ja...der er kommet andre boller på suppen...- Hvis jeg ikke tager sig af mig - hvem gør så?

Men naturligvis skal man vise hensyn overfor andre mennesker. De to ting behøver bare ikke udelukke hinanden.


En af metoderne til at tilgodese sine egne interesser - uden at skade eller genere andre - er at prioterere dine forskellige gøremål.

Er dette vigtigt for mig?

Fører dette til mine mål?

Eller gør jeg det bare fordi jeg tror det forventes af mig?


Hvis du er utilfreds med dit job - er det dig der skal gøre noget ved det.

Hvis du er utilfreds med dit ægteskab - er det dig der skal gøre noget ved det.

Hvis du drømmer om en jord omrejse - er det dig der skal gøre noget ved det.

Hvis du drømmer om et slankere og sundere liv - er det dig der skal gøre noget ved det.


Ræk lige dine hænder frem foran dig. Med håndfladerne op.Saml hænderne,så de danner en skål. Se på dem.

Der i dine hænder - holder du din skæbne.

Tænk lidt over, hvad du gerne vil med dit liv, inden du slipper igen.......


Lige til sidst min egen livserfaring - "lad vær med at ærge dig over fortiden den har ingen endnu kunne lave om på nu men koncentrer dig om fremtiden hvor du kan gøre dig selv lykkelig"


Pas godt på dig selv - du er dyrbar

Fnuggi

1 kommentar:

Google+ sagde ...

Ekte Kjærlighet Stave Caster Dr. Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velhavende staver, Beskyttelsesformer, fruktbarhetstasting. Kontaktinfo
(Email: templeofanswer@hotmail.co.uk
Ring, Viber og whatsapp +2348155425481)