fredag den 28. november 2008

God Weekend

Juhuuuuuu - Jeg har været oppe og banke søm i vores køkken alrums vægge og hænge min kones gave kalénder op - en gave hver dag frem til den 24.dec.
Bare kald mig håndværker Kjeld *LOL*

En dejlig weekend er kommet hi - nu er det op til dig med dit aktive væsen at få den lige så god som du har bestemt dig for den skal være.

Jeg håber at du kan få tid til at nyde den smukke stjernehimmel der er for tiden - Du kan sikkert gå ud indånde den friske aftenluft og lad dine øjne fare hen over stjernehimmelen - Jeg kan se den fra mit soveværelses vindue og nyder at være en del af dette univers.

Så tror jeg ret meget på at jeg har fået det meget bedre netop igennem gode og konstruktive tanker, hilsner, opkald ved netop at dvæle ved det gode i livet og fokusere på udfordringer i stedet for problemer - tak for jeg har fået den styrke - nu glæder jeg mig til at se Ullas ansigtsudtryk når hun kommer hjem fra aften vagt og ser mit påfund....

Har du forøvrigt husket idag og sige at du holder af/elsker dem du er nærmest - Så lov mig at gøre det .......

If you can dream it - you can do it

Fnuggi

Ingen kommentarer: