onsdag den 26. november 2008

Har du hørt om en skytengel ?

Jeg har rigtig mange folk som hjælper mig når jeg er lidt nede - rigtig mange endda og det er rigtig rart - disse folk forstår at yde og nyde - den som har overskud giver og yder til de som ikke har det.....Heidi og Ole holder næsen ope på mig sammen med en masse andre - også er der utrættelige og skønne smilende Sussi som hele tiden siger de rigtige ting og måske kender mig bedere end jeg selv gør - DET FANDEME UHYGGELIGT DU - Min levende skytsengel er Smilende Sussi...........Tak for det.
Jeg fandt lige et billede af et af mine tidligere hold - uuuuhhhh så mange kvinder og så alle sammen jordmødre som jeg underviste i en hel uge.........

Sussi og undertegnede er jo begge bidt af en gal spinningscykel og har taget til mange events rundt omkring - det sammenhold og gejst os spinningsfolk tager med er uovertruffen når vi sidder der og "lider" på cyklen..... heldigvis bliver vi flere og flere som bliver angrabet ikke mindst Mitte - mette - Heidi - Ole - Poula - Kirsten.......



Nu har jeg været sengeliggende i næsten 3 uger og håber snart at være fit for fight igen men jeg er blevet forkælet af min skønne kone Ulla så jeg kan ikke klage og gør det langt fra.




Men....men...nu skal jeg ifærd med at bygge min egen grundform op igen gennem systimatisk træning dag for dag . Jeg glæder mig til at mærke rusen og endofinerne gennem ridsle kroppen - Vi skal være i form til at køre med på et 12 timeres spinnings event 30. januar - 1.februar på skolen hvor der vil være sat 30 bodybikes op i gymnastik salen.... mere herom senere - men reservere lige datoen
Fnuggi



Ingen kommentarer: