mandag den 27. oktober 2008

Det blev jeg sgu glad for.....tak !!!

Jeg bliver rigtig glad når der kommer uventetde anekendelser ind på mailboxen af tilfredse kursister som denne hvor der var 1500 samlet i weekenden i Herning - Jeg siger tak og stolt sluger jeg orden i mig.....

Hej Fnuggi

Tak for en kanon oplevelse her i weekenden.
Er godt og vel smadret, efter de strabasser vi blev udsat for, men sjovt og hyggeligt var det nu.......
Jeg lovede jo at sende det lille citat, som jeg mener passer rigtig godt på dig. Det lyder som følger:

"Den store forskel på mennesker er, ikke hvad de kan, men hvad de er villige til at gøre!"

Ønsker dig alt mulig held og lykke med dine projekter.

Med venlig hilsen
Flemming Laursen
MG & BK Middelfart

Husk at snakke pænt til dig selv - lad vær med at dumpe dig selv i hovedet - giv andre og modtag - intet er umuligt for den som vil og dermed gør tingene muligt med at kan det vedkommende ønsker.

Take Care
Fnuggi

Ingen kommentarer: